Linsen communicatie

‘Neeeheeee, niet zo!’

Evan wordt er wanhopig van.

Zijn pa snapt er ook niks van.

‘Maar ik doe gewoon wat er staat,’ zegt Josh. Tot grote frustratie van Evan.

Dit filmpje toont hoe belangrijk testing van je communicatiemiddel is.

Als expert (Evan) ontgaat je namelijk gemakkelijk hoe anders een leek (Josh) jouw informatie opvat.

Maar zodra je het voorlegt aan mensen uit je doelgroep zie je meteen wat er fout gaat en wat er anders moet.

In dit geval zou een combinatie van beeld met tekst veel beter zijn geweest. Een infographic dus. Een die getest is wel.

Wil jij leren hoe je mensen succesvol kunt bereiken met echt effectieve infographics? Dan is de masteropleiding Succesvol communiceren met infographics de optie.

Deze week, tot en met Black Friday (29 november 2019) krijg je € 1000 korting, als je aanmelding voor aanstaande zaterdag binnenkomt.

Lex Linsen



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Maak nu een afspraak:     Contact